18 kwi 2016

Coachella 2016



 Coachella to wydarzenie na którym myślę, że chciałby być każdy kto interesuje się modą i muzyką. Jest to ogromne skupisko ludzi o przeróżnych stylizacjach. Outvity głównie opierają się na krótkich szorkach, stylu Boho, frędzlach, falbankach, dżinsie, koronkach, zwiewnych sukniach a także odzieży i obuwiu skórzanym. Jak oglądałem różne zdjęcia z tego festiwalu to byłem pod wielkim wrażeniem jak super są wystylizowani i to nie tylko celebryci. Sam osobiście chciałbym się tam znaleźć i zobaczyć to wszystko na żywo. Kocham takie festiwale, muzykę, modę, świetną atmosferę, słoneczną pogodę. Jest to słynne modowe wydarzenie na które przyjeżdżają tysiące ludzi. W tym roku znalazło się również dużo ikon sławy takich jak: Kylie i Kendall Jenner, Gigi Hadid, Katy Perry, Miley Cyrus, Paris Hilton, Jeremy Scott, Chiara Ferragni, Kristina Bazan, Jessica Mercedes i Maffashion. Na scenie też nie zabrakło najsławniejszych muzyków świata. Ja osobiście jestem pod pełnym wrażeniem tego widowiska, lecz z chęcią poczytam wasze opinie na ten temat. Poszukałem trochę fajnych zdjęć ze stylizacjami dla was i mam nadzieję, że się spodobają i może jakiejś inspiracji na zbliżające się wakacje zaczerpniecie.
Także czekam na komentarze od was i pozdrawiam bardzo gorąco :D














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz