26 cze 2016

Summer.

Doczekaliśmy się nareszcie odpoczynku po ciężkim roku pracy w szkole. Zaczęły się wakacje, więc trzeba z tego jakoś skorzystać i naładować baterie na kolejny rok. Jak już wspominałem parę postów wcześniej, że ten rok spędzam w Polsce. Zamierzam trochę pozwiedzać i powspominać miejsca w których bywałem często jak byłem mały.
W tym poście przygotowałem stylizację typowo wakacyjną opierającą się na zwykłej białej koszulce, jasno różowych spodenkach i czarnych espadrylach. Na upalne dni jak ostatnie taka jasna stylizacja jest jak najbardziej wskazana. Pamiętajcie żeby w te wakacje powyciągać pastelowe, białe, szare kolory z szafy a czarne schować na samo dno i wyciągnąć w zimę chyba, że chcecie się smażyć na słońcu :P 

Trochę mnie ostatnio na blogu nie było, ale już wracam z mnóstwem pomysłów. Na pewno przez te dwa miesiące będzie dużo postów, które mam nadzieję przykują waszą uwagę a tym samym się wam spodobają.

Także pozdrawiam gorąco i życzę miłych i jak najlepiej udanych wakacji.



T-shirt/H&M  Shorts/H&M  Espadryle/H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz