5 wrz 2016

End Of Summer

No niestety wakacje się skończyły. Zaczyna się szkoła i ciężka praca. Przychodzę do was z postem na zakończenie wakacji, trochę spóźnionym ale jest. Nie wiem ja wy ale ja naładowałem swoje baterie na nowy rok szkolny i mogę zaczynać prace. Wakacje zaliczam do bardzo udanych bo na prawdę dużo się u mnie działo przez te dwa miesiące. Zrobiłem praktycznie większą część tego co planowałem, więc jestem bardzo z tego powodu zadowolony. Przygotowałem dla was stylizację jeszcze wakacyjną/letnią, ale z dodatkiem czegoś ode mnie żeby nie była zbyt nudna. Także mam nadzieję, że look wam się podoba i zdjęcia również. Piszcie w komentarzach co sądzicie.

T-Shirt - H&M / Shorts - Bershka / Coat - Pull&Bear / Sunglasses - New Yorker / Boots - Air Huarache

Photo: Agata Moskal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz