3 lis 2016

What Is Fashion For Me?

Moda jest dla mnie czymś bardzo ważnym, przez nią mogę pokazać jaki jestem. Interesuje się modą już od 6lat a wiedzę swoją a także stylizacje próbuje udoskonalać jeszcze bardziej. Tego jak czuje się modę nie da się określić, po porostu ma się potrzebę aby się dobrze ubrać, żeby wszystko fajnie ze sobą wyglądało i odrobinę wyróżniało z tłumu. Przynajmniej mi się tak wydaje, może ktoś to inaczej interpretuje. Bardzo lubię wieczorami wchodzić sobie na strony gdzie piszą na temat nowych kolekcji, czy tego co się ciekawego wydarzyło w świecie mody. Czytanie takich artykułów daje mi dużo do myślenia na temat życia, mody, świata. Czasem informacje ze świata mody, którymi duża liczba osób się nie interesuje i wydają się nieprzydatne, skłaniają do refleksji. Tak wiem, dziwne rzeczy słyszycie tutaj, ale mowie czym dla mnie jest moda. 
W pewnym sensie świątynią, której nikt nie może naruszyć i pokojem myśli. 
A dla was czym jest moda? Zachęcam do komentowania :)














Cap-Bershka / Glasses-H&M / Hoodie-Paprocki&Brzozowski / Shorts-H&M / Boots-Vans

Photo: Agata Moskal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz