10 sie 2015

Montenegro

 Hej wszystkim. Niedawno wróciłem z najcudowniejszych wakacji na świecie. Na wstępie chciałbym przeprosić, że tak długo mnie nie było, ale nie miałem jak czegokolwiek napisać na wyjeździe.
Pobyt minął mi bardzo szybko, ale chciałbym  jeszcze trochę pobyć bo naprawdę to miejsce jest wspaniałe, tak samo jak ludzie z którymi tam pojechałem i których poznałem. No ale cóż, trzeba było wrócić do rzeczywistości. 
Miejsce było naprawdę obłędne, nigdzie się tak nie wybawiłem jak tam. Dużo klubów, piękne krajobrazy i wszystko w jednym miejscu.
Mam nadzieje, że zdjęcia wam wszytko powiedzą i oczywiście spodobają się.






Pierwsze Fotki To Widoczki Z Plaży, I Zdjęcia Z Rowerków Wodnych






To moje stylizacje, które najbardziej mi się spodobały i byłe warte pokazaniu wam i mam nadzieję, że wam tak samo wpadną w oko.



Koszulka Pull&Bear, Spodnie Pull&Bear, Buty Smith's


Koszulka New Yorker, Spodenki H&M, Buty Reebok, Torba Lacoste


Koszulka Pull&Bear, Spodenki H&M, Buty Converse




A Tutaj Trochę Jedzonka I Picia


Bardzo dobry wafelek i niesamowity smak <3


Kraina Słodyczy w Dubrowniku (byłem w raju)


Najlepsza oranżada z miąszem na świecie <3


RUTYNA, czyli śniadanko 


Nie piłem w życiu lepszego napoju niż ten polecam, serio warto :D





A Tutaj Możecie Zobaczyć Jak Super Było W Wodzie











Rzeczy Które Zrobiły Na Mnie Mega Duże Wrażenie


Wybór etui był niesamowicie duży. Sam nie mogłem się zdecydować bo chciałem kupić 100 ale bez przesady. Wybrałem jeden, niepowtarzalny. <3


APPLE <3 
Jak iPhone to trzeba było coś do niego dokupić aby nie czuł się samotnie.


Mój samochód życia. Zdjęcia zrobione przez moją koleżankę w Albani. Takie caceńko to moje marzenie.






A to taka dość drobna sesja, ale ważne że jest. Foty wykonała moja koleżanka też Blogerka <3

Miłego oglądania :*  














Koszulka Pull&Bear, Spodenki H&M, Buty Converse, Torba Nike 



Mam nadzieje za zdjęcia i wszystko się podoba i, że zachęciłem chociaż jedną osobę aby zobaczyła to piękne miasto.
Na koniec chciałbym gorąco polecić bloga mojej koleżanki, który was oczywiście zachwyci i co drugiej osobie poleci pewnie ślinka: http://czarnawisienka.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz