25 sie 2015

Back To School

Hej Wszystkim :D
Teraz tak nad tym myślę i zostało parę dni wakacji i zaraz do szkoły. Nie wiem czy tylko mi tak szybko te wakacje zleciały, że  nie zdążyłem odpocząć ani wszystkiego zrobić? Oczywiście zaliczam te wakacje do jak najbardziej udanych. Poznałem masę wspaniałych osób, przeżyłem wspaniałe chwile z różnymi osobami i mam jak to ja pięć tysięcy  zdjęć na telefonie. Naprawdę zwiedziłem dużo, ale niestety nie mogłem być wszędzie bo za mało czasu. Został mi jeszcze Kraków do zwiedzenia bo tam parę lat temu byłem i z Polski to jak na razie tyle. A tak wracając do tego co zaraz nadejdzie. SZKOŁA. Ja muszę szczerze powiedzieć, że strasznie się z szkołą stęskniłem. Bo naprawdę mam świetną szkołę, ludzi w niej, klasę, nauczycieli i ten powrót gdzie każdy będzie wspominał i opowiadał jak minęły mu te dwa niesamowite miesiące.
 A tu trochę zdjęć z mojej ostatniej sesji. Mi się bardzo podobają fotki, lecz ocenę ich zostawiam w waszych rękach. Moja stylizacja opiera sie głównie na kolorze czarnym i białym. Do urozmaicenia jej potrzebne bylo mi coś, co ją fajnie podkreśli. Efektem końcowym była dżinsowa kamizelka. 

•A wam jak tam zleciały wakacje? Gotowi do szkoły? Co myślicie o stylizacji?

Pozdrawiam gorąco !




 Kamizelka Pull&Bear / Koszulka New Yorker / Spodnie Pull&Bear / Buty Adidas Superstar / Zegarek Nike

Zdjęcia: Dominika W.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz