4 wrz 2015

Dużo Się Działo !


Przez ostanie dni bardzo dużo się wydarzyło. Przeszedłem w starszy wiek (17). Moi kochani znajomi zrobili mi naprawdę świetne przyjęcie i ofiarowali mi przecudne prezenty. Nie były strasznie odczuwalne te urodziny, czułem się jak w każdy normalny dzień. (hehehe). Tylko sobie nie myślcie, że codziennie imprezuje :D  Wakacje się skończyły no i wypadła ta data 1 Września. Szkoła, nauka, sprawdziany, prace domowe i te sprawy. Szczerze? Trochę się za tym stęskniłem, bo nie będzie dnia żeby się coś nie działo. Nowe znajomości, sukcesy a także wspomnienia. Straszna szkoda, że w Kielcach nie ma technikum o kierunku związanym z modą lub projektowaniem, bo na pewno bym się tam wybrał. Niestety muszę czekać do ukończenia teraźniejszego technikum a potem myśleć nad studiami związanymi z tym kierunkiem. Odnosząc się do sesji, która wydążyła się spontanicznie, moja przyjaciółka wzięła ze sobą aparat i coś mnie tknęło. Nie jest to jakaś super stylizacja wam do pokazania, ale zdjęcia mi się bardzo podobają i mam nadzieje, że wam też.    



 Koszulka Bershka / Spodenki Pull&Bear / Buty Reebok



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz