11 wrz 2015

Top 20 Kont Na Instagramie, Które Są Moją Inspiracją

Pewnie każdy z was ma Instagrama i korzysta z niego. Ten post poświęcony jest temu, aby pokazać wam jakie Instagramy mnie inspirują i jakie najbardziej lubię przeglądać. Każdy ma oczywiście swój gust ale, może moje sugestie was zaintrygują. Pewnie jesteście ciekawi czym się te konta wyróżniają na tle innych? Otóż mają swój wyjątkowy dla mnie wygląd i zdjęcia które chce się oglądać. Dla mnie są niepowtarzalne i naprawdę lubię przeglądać te konta bo dają mi dużo frajdy. Są ty osoby, które znacie lub powinniście znać, a miedzy innymi:  Chiara Ferragni, Jessica Mercedes, Milex i Maffashion. Mam nadzieję, że zaobserwujecie niektóre konta, które wam się spodobają.
Pozdrawiam i buziaki :*
























Na Mojego Instagrama Też Zapraszam !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz