26 lip 2016

SEA



Jakiś czas temu spędziłem na prawdę super tydzień nad morzem. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam nasze polskie morze. Jest wiele atrakcji i rzeczy, które można tam robić. Pogoda też nawet sprzyjała, chodź mogłoby być cieplej. Przez ten czas stancje miałem w Gdyni ale i tak bywałem w Sopocie i Gdańsku. Bardzo lubię Trójmiasto bo cały czas coś się tam dzieje. Bardzo dużo zwiedziłem, posmakowałem nowych potraw, spotkałem się z rodziną i znajomymi. Także pobyt na morzem wspominam na prawdę bardzo dobrze i za rok z pewnością wracam. Przygotowałem dla was dość sportową stylizacje. Przede wszystkim wygodną i swobodną do poruszania się.


A wy jak spędzacie wakacje? I co sądzicie o naszym morzu? Piszcie komentarze, z miłą chęcią poczytam. 
Pozdrawiam :)


T-Shirt-Pull&Bear / Tracksuits-Adidas / Bag-Adidas / Boots-Adidas / Sunglasses-New Yorker / Cap-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz