13 sie 2016

Fenty PUMA By Rihanna

Rihanna wywołała kompletne szaleństwo na nowy model butów swojego autorstwa. Jako dyrektor kreatywna marki Puma radzi sobie świetnie. Na jej koncie pojawiło się już mnóstwo sukcesów. Ten model to nawiązanie do muzyczno-modowego ducha punk-rocka i ukłon w stronę sportowego dziedzictwa Pumy. Model Creeper marki Puma od samego początku okazał się wielkim sukcesem i był jednym z najbardziej pożądanych a także najtrudniej dostępnych modeli na rynku. Ja również jestem ogromnym fanem tych butów i szukałem ich bardzo długo aż nareszcie znalazłem model, który na swój sposób jest inny niż klasyczne creepersy dostępne w sieciówkach w kolorach białym, czarnym i zielonym. Stylizację którą dla was przygotowałem składa się z koszulki typu oversize oraz dopasowanych krótkich spodenek. Mi osobiście podoba się to połączenie ale jestem bardzo ciekaw waszej opinii.
Także zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania. 



Foto: Agata Wrzochal

Sunglasys - New Yorker / T-shirt - H&M / Shorts - H&M / Boots  - Fenty Puma By Rihanna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz