11 sty 2017

New Year - New Me



Zima nam się zrobiła piękna i strasznie mroźna. Ciepłe bluzy i kurtki to podstawa. W takich dniach nie patrzmy na to by się modnie ubrać, ale na to żeby nam było ciepło. Jak ostatnio widuje ludzi którzy są ubrani jak w jesień, to robi mi się jeszcze zimniej 😜. Nie powiem bo też się trochę wyletniłem na tych zdjęciach, ale chodziło o efekt aby wyszedł fajny. 
Ostatnio trochę zaniedbuje bloga przez rożne moje zawirowania życiowe, ale nie martwcie się 😁. Zamierzam się ostro wziąć za niego i wrócić do tego co było wcześniej. Ostatnio mi się strasznie smutno zrobiło jak zobaczyłem ile w 2016 roku dodałem postów a ile w 2015 roku. Różnica jest diametralna 😣. Postanowiłem sobie, że ten rok ma być najlepszy i ma się w nim dużo dziać, także ostro będę działał tutaj a przynajmniej postaram się robić wszystko aby było mnie tu jak najwięcej. Wiecie, nowy rok nowy ja 😅. To jedno z wielu moich postanowień noworocznych, a jest ich sporo, ale zamierzam je wszystkie zrealizować.
A więc zapraszam na oglądanie zdjęć 💟. Pozdrawiam 🔥.


Cap-TKMaxx / Jacket-Pull&Bear / Hoodie-Pull&Bear / Scarf-H&M / Trousers-Puul&Bear / Boots-Nike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz