1 lut 2017

Winter Holidays

Przychodzę do was z nowym postem na nowy miesiąc ☺ Każde województwo ma inaczej ferie zimowe, ale moje się akurat teraz zaczęły. Fajnie bo każdy odpocznie, zregeneruje się, naładuje baterie na nowe półrocze szkolne i potem aby do końca 😜 Ja spędzam ferie neutralnie, to jest mój czas regeneracji i przemyśleń. Przychodzę do was ze stylizacją (nie zimową) 😂. Zmarzłem jak pieron, ale tak sobie postanowiłem, że taki będzie look i tak jest. Czasem trzeba się poświęcić, mam szczęście, że się nie rozchorowałem bo na te zdjęcia wybrałem dzień gdzie jak się nie mylę było -20 stopni. 😆 Czarna stylizacja z dodatkiem czerwonych butów i granatowej kurteczki. Efekt mi się podoba ale zostawię to już waszej opinii 😉


Hat-H&M / Glasses-H&M / Backpack-New Yorker / Hoodie-Paprocki&Brzozowski / Jacket-H&M / Trousers-Pull&Bear / Boots-Adidas Tubular

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz