13 mar 2017

Rock&Roll


A oto przedstawiam wam moje pierwsze zdjęcia z profesjonalnej sesja zdjęciowej. Z efektów pracy jestem bardzo zadowolony. Postanowiłem wybrać się na taką sesje z tego względu, aby na blogu pojawiło się coś innego a zarazem ciekawego. Stylizacje wybrałem w rockowym stylu. Chciałem połączyć trochę delikatnych i ,,swoich'' elementów do ciężkiej skórzanej kurtki oraz czarnych dżinsów z dziurami na kolanach. Aby nie było zbyt mrocznie dopasowałem granatową koszulkę od Answear dla fajnego efektu stylizacji. Mam nadzieję, że zdjęcia i stylizacja wam się spodoba.
Piszcie koniecznie co sądzicie. Miłego oglądania zdjęć. 🙈💕


Cap-TKMaxx / T-shirt-Answear (Ralph Lauren) / Jacket-Bershka / Sunglasses-H&M / Trousers-ZARA / Boots-Ralph Lauren

Photo: Paulina Ozga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz