8 kwi 2017

The Way To Style


Wiele osób dąży do doskonałości poprzez naśladowanie innych, ale czy ma to sens? Wiele ludzi zapomina o oryginalności i byciem sobą tylko próbują upodabniać się do innych. Jak chyba każdy z czegoś czerpiemy inspirację i wzorujemy się na kimś, ale nie powinniśmy kopiować tego samego. Jak mogliście zauważyć na moim blogu posty czy zdjęcia są dość inne. Oczywiście są rzeczy, które chce przedstawić bo mi się podobają i nie jedna osoba to ma, ale zawsze robię to po swojemu. Od najmłodszych lat jak pamiętam kombinowałem żeby nie być zwyczajny. Zawsze był element, który przyciągał moją uwagę. Nie lubię monotonii ani czegoś bardzo zwykłego. Jeżeli mnie znacie lub śledzicie od pewnego czasu to wiecie doskonale o czym mówię. Zawsze stawiam na coś trochę innego, aby odróżnić się od reszty. Tak jak mój styl, czasem mam mega odjechane pomysły a czasem stawiam na prostotę lecz też z nutką czegoś oryginalnego.
Mam nadzieję, że spodoba wam się moja stylizacja. Połączyłem kilka czarnych elementów z dżinsowymi spodniami i biało czarną koszulką Adidasa z answear.com. Co sądzicie? Piszcie :D 


Cap-H&M / T-shirt-Answear / Raincoat-Pull&Bear / Trousers-Zara / Boots-Puma Suede

Photo: Iza Kępa 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz