14 maj 2017

SWEET HOME



Ostatnio dużo się u mnie dzieje i nie mam czasu praktycznie na nic. Jak to ja chciałem przygotować coś fajnego dla was, więc postanowiłem zrobić zdjęcia w moim pokoju. Jest to chyba moje ulubione miejsce na ziemi 😁 W tych czterech ścianach dzieje się wiele. Począwszy od wszelkich pomysłów, spotkań z przyjaciółmi, rodziną do codziennych moich nawyków 💝


Przygotowałem dla was stylówkę opierającą się na Bomberce w stylu Vetement oraz bardzo podartych dżinsach w stylu Chanel. W ostatnim czasie te dwa elementy garderoby stały się bardzo pożądane nie tylko u młodych ludzi. Coraz częściej możemy zauważyć na ulicy osoby tak ubrane 💣💥


Mam nadzieję, że look i zdjęcia się spodobają, także zapraszam na oglądanie zdjęć 💟


Bomber Jacket-Zara / T-Shirt-C&A / Sunglasses-H&M / Trousers-H&M 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz