18 gru 2015

Świąteczny Dom - Inspiracje


Święta kojarzą mi się z pomarańczami, prezentami, świeczkami, jemiołą, gwiazdami, goździkami a także zapachem różnych przepysznych dań. Chyba każdy z nas najbardziej lubi ten moment, gdy jemy kolacje przy stole z rodziną a babcia mówi, że czas na prezenty :D Ja zawsze jestem pierwszy :D Święta jest to dla mnie wspaniały czas. Można się spotkać z rodziną, powspominać, wybaczać osobą, które zachowały się kiedyś wobec nas nie w porządku. Jest to czas wielkich zmian i wstąpienie w nowy rok, który nie wiadomo jak będzie wyglądał, ale miejmy świadomość tego, że są wśród nas nasi najbliżsi i zawsze możemy na nich liczyć i będą nam pomagali w ciężkich chwilach. 
A tutaj znalazłem parę zdjęć inspirowanych dekoracjami świątecznymi. Może coś podłapiecie do swojego mieszkanka :D 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz