27 gru 2015

White Home


Już od dawna szykowałem napisanie tego posta. Strasznie podobają mi się udekorowane wnętrza w jasnych kolorach. Czyli białe ściany z drewnianymi podłogami i złotymi, czarnymi, szarymi i drewnianymi dodatkami. Oczywiście nie mogłoby zabraknąć tam zieleni i dużej ilości luster. Oto bardzo krótki opis mojego mieszkania marzeń. Nie lubię jak jest strasznie kolorowo w mieszkaniu bo bardzo mnie takie kolory ścian męczą. Sam sobie zmieniłem wystrój pokoju z niebiesko-żółtego na czarno-biały. Jeśli chodzi o dekorację wnętrz to bardzo lubię zmieniać układ mebli i innych przedmiotów znajdujących się w moim pokoju. Jestem dość kreatywną osobą jeżeli chodzi o takie rzeczy (i do tego skromną) :D Tak samo teraz myślę o sprzedaniu mebli znajdujących się u mnie w pokoju i zastąpienie ich meblościanką. Ale to tylko głośne myślenie ;) Jeżeli chodzi o takie posty z inspiracjami jak ten to moim najlepszym przyjacielem jest Instagram. Z niego czerpię największe inspiracje, którymi chcę tak samo was zarazić. :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i wyrażenia własnego zdania na ten temat. :D

A wy? Jak udekorowane wnętrza lubicie? 
Stawiacie na klasę czy wolicie trochę zaszaleć z kolorami? 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz