4 sty 2016

Modne Fryzury Męskie



Fryzura to podstawa wyglądu każdej osoby. Ja osobiście lubię bardzo eksperymentować ze swoimi włosami, ułożeniem ich a także kolorem :D Ludzie powtarzają stereotyp, że chłopak nie powinien farbować włosów. Przecież to jest jego sprawa, może to na przykład bardzo poprawić jego wygląd. Naturalne kolory takie jak (blond, czerń, brąz, rudy) jak najbardziej, nic do tego nie mam, ale jeżeli chłopak robi sobie czerwone, niebieskie czy zielone włosy, to niestety jest to żenada i w dodatku bardzo źle to wygląda. Jednak ostatnio widziałem chłopaka z niebieskimi włosami i wyglądał całkiem spoko. Jeżeli chodzi o ułożenie fajnej fryzury to już kwestia długości. Też zależy to od tego czy mamy sztywne czy miękkie włosie. Ja miałem bardzo sztywne i nie mogłem od razu układać sobie włosów na suszarkę. Używałem gumy, pasty, lakieru, ale najbardziej zadowolony byłem z proszku do stylizowania. (Na końcu postu znajdziecie preparaty do włosów, które polecam). Dobrym patentem na zmiękczenie włosów jest użycie rozjaśniacza, lecz wiąże się to z koloryzacją bo nie każdy by chce być blondynem, a takie działania mogą bardzo zniszczyć nasz włosy. Ja się po prostu cieszę, że mam wszystkie włosy bo po ostatnich eksperymentach na swoich włosach nie jednej osobie by one powypadały. Każdemu pasuje inna fryzura, ale co wam szkodzi spróbować i przekonać się w której czujemy się najlepiej. Troszkę poszukałem  fajnych inspiracji dla was i może komuś się coś spodoba. Jeżeli ktoś chciałby jakiejś porady to śmiało piszcie do mnie, z chęcią poradzę :D

Jeśli jest ktoś ciekawy jak wyglądam w blondzie, zapraszam na Insagrama :D








































Preparaty Do Stylizacji Włosów








1 komentarz: