16 lut 2016

Nowy Start



Trochę mnie tu nie było, ale powoli unormowałem swoje sprawy i wracam do Blogosfery :D Jak przejrzycie moje zdjęcia to będziecie mogli zauważyć zmianę fryzury (bardzo często to robię) :P Bardzo mnie ciekawi wasza opinia na ten temat, więc swoje myśli przelewajcie w komentarzach. Stylizację którą dla was przygotowałem jest dostosowana do zimowych dni. W Kielcach od pewnego czasy pogoda jest strasznie zimna. Mi udało się upolować w Zarze kurtkę, która wygląda jak kożuszek. Jest naprawdę ciepła i dobrze komponuje się z koszulami oraz bluzami koloru czarnego. Najbardziej podobają mi się srebrne detale, które nadają jej fajnego wyglądu. Wybrałem bluzę ze wcześniejszej kolekcji Paprockiego&Brzorzowskiego, która strasznie mi się spodobała i postanowiłem, że coś od naszych Polskich projektantów musi zagościć w mojej szafie. Aby stylizacja nie była bardzo ,,mroczna'', postanowiłem założyć niebieskie dżinsy z niższym krokiem. 

Piszcie jak wam się podoba i co sądzicie, bo bardzo ciekawi mnie wasza opinia i zdanie !!!
Pozdrawiam gorąco z mroźnych Kielc :D



















Komin - H&M
Kutka - ZARA MAN
Bluza - Paprocki&Brzozowski
Spodnie - Pull&Bera
Buty - Adidas Superstar 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz